INFORMACJA O SESJI RADY GMINY SZYDŁOWO
Na podstawie art. 20 ust. 1 z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2025r., poz. 1153) – zwołuję XIII Sesję Rady Gminy Szydłowo. Sesja odbędzie się w dniu 7 października 2025r.
o godzinie 14.00 w sali konferencyjnej Urzędu Gminy Szydłowo przy ul. Mazowieckiej 63.
Porządek obrad Sesji Rady Gminy :
1. Otwarcie Sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.
2. Przedstawienie porządku obrad.
3. Przyjęcie protokołu z poprzedniej Sesji Rady Gminy Szydłowo.
4. Sprawozdanie Przewodniczącego Rady Gminy z działalności w okresie międzysesyjnym.
5. Sprawozdanie Wójta Gminy z działalności w okresie międzysesyjnym.
6. Podjęcie uchwały w sprawie stanowiska dotyczącego zmiany przepisów prawa w zakresie ponoszenia przez gminy kosztów pobytu mieszkańców w domach pomocy społecznej oraz możliwości egzekwowania tych opłat.
7. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany Uchwały Nr XI/87/2025 Rady Gminy Szydłowo z dnia 25 czerwca 2025r. w sprawie udzielenia pomocy finansowej dla Powiatu Mławskiego.
8. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Szydłowo.
9. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały budżetowej na 2025 rok.
10. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na zbycie nieruchomości gruntowej położonej
w miejscowości Stara Sławogóra.
11. Podjęcie uchwały w sprawie rozpatrzenia petycji.
12. Podjęcie uchwały w sprawie określenia wzoru deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi składanej przez właścicieli nieruchomości na terenie Gminy Szydłowo.
13. Podjęcie uchwały w sprawie Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Szydłowo.
14. Podjęcie uchwały w sprawie określenia szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy i zagospodarowania tych odpadów w zamian za uiszczoną przez właściciela nieruchomości opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi.
15. Informacja Przewodniczącego Rady Gminy Szydłowo o wynikach analizy oświadczeń majątkowych radnych złożonych na koniec grudnia 2024 roku.
16. Informacja Wójta Gminy na temat oświadczeń majątkowych osób zatrudnionych na stanowiskach kierowniczych i wydających decyzje administracyjne.
17.Wolne wnioski i zapytania.
18. Zamknięcie obrad XIII Sesji Rady Gminy Szydłowo.
Przewodniczący Rady Gminy
/-/ Sławomir Wolszczak