INFORMACJA O SESJI RADY GMINY SZYDŁOWO

 

Na podstawie art. 20 ust. 1 z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2025r., poz. 1153) – zwołuję  XIII Sesję Rady Gminy Szydłowo. Sesja odbędzie się w dniu 7 października 2025r.
o godzinie 14.00
  w sali konferencyjnej Urzędu Gminy Szydłowo przy ul. Mazowieckiej 63.

Porządek obrad Sesji Rady Gminy :

1.       Otwarcie Sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.

2.       Przedstawienie porządku obrad.

3.       Przyjęcie protokołu z poprzedniej Sesji Rady Gminy Szydłowo.

4.       Sprawozdanie Przewodniczącego Rady Gminy z działalności w okresie międzysesyjnym.

5.       Sprawozdanie Wójta Gminy z działalności w okresie międzysesyjnym.

6.       Podjęcie uchwały w sprawie stanowiska dotyczącego zmiany przepisów prawa w zakresie ponoszenia przez gminy kosztów pobytu mieszkańców w domach pomocy społecznej oraz możliwości egzekwowania tych opłat.

7.       Podjęcie uchwały w sprawie zmiany Uchwały Nr XI/87/2025 Rady Gminy Szydłowo z dnia 25 czerwca 2025r. w sprawie udzielenia pomocy finansowej dla Powiatu Mławskiego.

8.       Podjęcie uchwały w sprawie zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Szydłowo.

9.       Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały budżetowej na 2025 rok.

10.   Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na zbycie nieruchomości gruntowej położonej
w miejscowości Stara Sławogóra.

11.   Podjęcie uchwały w sprawie rozpatrzenia petycji.

12.   Podjęcie uchwały w sprawie określenia wzoru deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi składanej przez właścicieli nieruchomości na terenie Gminy Szydłowo.

13.   Podjęcie uchwały w sprawie Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Szydłowo.

14.   Podjęcie uchwały w sprawie określenia szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy i zagospodarowania tych odpadów w zamian za uiszczoną przez właściciela nieruchomości opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi.

15.   Informacja Przewodniczącego Rady Gminy Szydłowo o wynikach analizy oświadczeń majątkowych radnych złożonych na koniec grudnia 2024 roku.

16.   Informacja Wójta Gminy na temat oświadczeń majątkowych osób zatrudnionych na stanowiskach kierowniczych i wydających decyzje administracyjne.

17.Wolne wnioski i zapytania.

18.   Zamknięcie obrad XIII Sesji Rady Gminy Szydłowo.

Przewodniczący Rady Gminy

       /-/ Sławomir Wolszczak